مرحله بیماری 4 کلیه با دیابت آیا درمانی جایگزین از دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 4 کلیه با دیابت آیا درمانی جایگزین از دیالیز وجود دارد

"پدر من است مرحله 4 بیماری کلیه، دکتر گفت آن است که توسط دیابت نوع 2 ایجاد می شود. او دیالیز خودداری می کند. فشار خون بیش از حد بالا و قند کنترل شده نیست. در انسولین برای چند سال بوده است در حال حاضر. آیا چیز جدیدی برای درمان مرحله 4 بیماری کلیه وجود دارد؟ "
در واقع، برخی از درمان های جایگزین دیالیز در درمان نفروپاتی دیابتی، که به عنوان درمان بالا هفت شناخته شده وجود دارد. این هفت روش های درمانی را می توان از هم جدا استفاده و یا با هم، هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy (جدید فشرده سازی درمانی) است شناخته شده ترین یکی، به دلیل کمی عوارض جانبی و ایمنی اثر درمانی آن، آن را حتی می توان در بچه ها و سالمندان استفاده می شود.
با این حال، برای بیماران مختلف آنها باید اعمال روش های درمانی مختلف، چرا که آنها ممکن است علائم مختلف در همان بیماری داشته باشد. بنابراین در طول درمان، دکتر خواهد شد درمان و سبزی های مختلف ترتیب برای افراد مختلف (تمام گیاهان در درمان نیز تغییر با توجه به نیاز هستند). اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان یا می خواهند بدانند که چه نوع از درمان را برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
همانطور که همه ما می دانیم دیابت یکی از علل عمدتا از بیماری کلیه است، بدون کنترل خوب ممکن است به نارسایی کلیه، حتی ارومیه منجر شود. بنابراین برای افرادی که از این بیماری رنج می برند، آنها باید اقدامات به موقع برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را. اگر شما هنوز هم سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 4 بیماری کلیوی مبتلا به دیابت، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: